söndag 2 augusti 2009

Harry Headbanger

är MMs favorit i Mamma Mia ( jo då vi ser den om och om igen)

Igår fick han ett rejält spontananfall efter middag med en flaska vin.
- Vi sticker ner och går på U2 konsert om du fixar biljetter!
- Visst säger Moster. Vill du sitta på VIP läktaren?
Vid 8 snåret parkerar jag MM med en Öl i handen vid Bergakungen.
Moster drar sig in mot stormens öga och återkommer efter 20 minuter med 2 biljetter a' 500 spänn ---- på VIP läktaren.
Vi såg hur bra som helst och fick vara delaktiga i denna magiska natt!


OBS hade kostat 1200 och är köpta i biljettluckan!

5 kommentarer:

  1. Dig skulle man vara gift med

    SvaraRadera
  2. Vilken himla tur du hade. När jag började läsa så trodde jag inte att du skulle lyckas. Vilket tur att jag hade fel....:-)

    SvaraRadera
  3. Ibland ska man var turgumma eller hur!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. LÄGG AV!!! och jag som satt och hade ont i häcken uppe på sniken.

    SvaraRadera