tisdag 22 juni 2010

Vem kan motstå...


... en sån här skönhet?

11 kommentarer:

  1. Inte jag! Eb pion tycker jag mig skåda. Vilken blomprakt! Bara att njuta...

    Välkommen tillbaka till bloggvärlden!!

    SvaraRadera
  2. Var har du hittat den pionen? Jag är mer intresserad av bakgrunden. Det är mer svalkande att slänga sig i det blå än det väldoftande pionståndet =)

    SvaraRadera
  3. Beppan: Tack, tror att också du älskar pioner!
    Tänkte bara: Bakgrunden är den ganska kalla sjön Fryken, men varken pionen eller utsikten är "min".
    Men jag kan avslöja att ett annat hus med utsikt snart är mitt!
    Gafflan: Håller med Du där!

    SvaraRadera
  4. Herre jestanes! Vackert, vackert! Heter inte pion även kinesisk ros? Nån som har koll?

    SvaraRadera
  5. Cicki: underbar färg!
    Kesu. det har jag ocksp hört, men inte forskat så mycket på. Den är för mig vacker och lite egensinning - vill absolut inte blomma i min trädgård.
    Kvinnan: Same here!

    SvaraRadera
  6. En av mina favoritblommor i trädgården just nu..vackert!

    SvaraRadera