lördag 9 april 2011

Ooops

inte hjälpte det! De var visserligen bra men inte bäst.

3 kommentarer:

  1. Har man röstat har man gjort så gott man kan.

    Förresten: när ska Moster dra till Paris? Var det inte i april???

    SvaraRadera
  2. Det var synd de åkte ut. Jag tycker Caspers kör var bättre än både Andreas och Jakobs körer. Lisas och Gabriels körer är helt klart bäst. I alla fall tycker jag det. Gillar egentligen inte Gabriel men måste erkänna att han är en skicklig körledare.

    SvaraRadera
  3. Kesu: Förresten så håller Moster på och studerar det mesta om Paris just nu..
    En lähenhet i Montmatre blir mitt de allra sista dagarna i april!
    Cicki: Jag hade flera arbetskamrater i kören. De hade varit värda att stanna, för de var lite xtra "käcka" också. Lisas kör är helt klart min favorit.

    SvaraRadera