torsdag 3 september 2009

Pust o stön

och lite suck!
Tur att man är ledig på fredagar.
Ja jag vet att det är lyx, men jag skulle nog inte orka så bra annars.
Att avsluta arbetsveckan med datastrul och ett lååångt pratmöte om .............. jo det var nog skriftliga omdömen till alla elever i skolan. Jo ni vet där barnen brukar vara på dagarna!
Tycker för övrigt samma som MorsanMia i den sk Björklundsfrågan.

Låt mig citera en 7 årings åsikter om lärare: "tänk om lärarna hade ett jobb att gå till, då skulle vi vara själva i skolan."

5 kommentarer:

  1. ja hmm det var ju åxå en kommentar som heter duga;)hihi
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. intressant tanke....att vi stannade hemma och barnen var i skolan själva.

    SvaraRadera
  3. Ja kanske vi ska bli florister istället och låte eleverna blomma ut på egen hand!

    SvaraRadera
  4. florist låter bra men inget för mig...skulle frysa för mycket när man får hålla på med kylskåpen...jag öppnar thebutik istället.

    SvaraRadera