torsdag 28 januari 2010

Andra andningen ?

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv!
Förra fredag jobbade jag frivilligt på min lediga dag,
bara för att det var bäst för min arbetsgivare!
Imorgon ska jag gå på kurs -
förkovra en gammal Moster på lediga fredan!
Dessutom har jag anmält arbetslaget till nåt forum för
utveckling av vår pedagogik - en fredag OCH en kväll!

vad håller jag på med....
nån sorts maratonlopp för att känna mig ung och utvecklingsbar?????

Förresten, vem tror ni satt på ett "evigt" snackmöte hela eftermiddan?

3 kommentarer:

  1. snackmöten är inte kul, men jag förstår att det va moster som satt där;))kram

    SvaraRadera
  2. Du är duktig du. Synd att jag inte kan komma i morgon. Men du som är så alert kan väl undervisa mig när jag kommer tillbaka:)

    SvaraRadera
  3. Bibban: Ja du fattar!
    Tänkte. Synd att du missar. Pernilla får din plats och vi får dela med oss.

    SvaraRadera